اخبار شهرستان

بمناسبت فجر چهلم انقلاب ؛ همایش کوهپیمایی در تربت حیدریه برگزار شد

در آستانه فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی، باحضور رئیس اداره ورزش و جوانان، جمعی از مسئولین محلی و رئیس هیئت و باشگاههای کوهنوردی تربت حیدریه همایش کوهپیمایی خانوادگی در منطقه کوهستانی بخش کدکن شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، سیدحمیدرضا امینی در این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و دعوت به حضور جامعه بزرگ ورزش شهرستان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب بیان داشت : جوانان و ورزشکاران از تاثیرگذارترین اقشار در طول تاریخ انقلاب بوده اند و امروز نیز شعار «چهل سال ورزش ، چهل سال افتخار» بیانگر روزهای افتخارآمیز ورزش در انقلاب است .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در ادامه از توسعه فرهنگ همگانی ورزش بعنوان رسالت تمام جامعه ورزش نام برد و اظهار داشت : فعالیت های گروهی مانند کوهپیمایی نقش پررنگی در تحقق این مهم دارد و معتقدیم اگر ورزش در جامعه نهادینه شود مسیر توسعه را میتوان با سرعت بیشتری پیمود .
جواد انصاری رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی تربت حیدریه نیز در این همایش ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر گفت : با توسعه مشارکت بین بخشی توانسته ایم شاهد رشد برنامه های گروهی کوهپیمایی باشیم و امید داریم با تداوم این روند بتوانیم رسالت خود در حوزه نشاط و سلامت اجتماعی به درستی ایفا کنیم .

گفتنی است در این همایش خانوادگی بیش از یکصد کوهنورد پس از پیمودن مسافتی ۱۵ کیلومتری در منطقه کوهستانی بخش کدکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به قلل ۲۴۶۰ متری میش و غنچی نیز صعود کردند.
همچنین در پایان این همایش از ابوالفضل امامی و علیرضا صابر افشاریان دو پیشکسوت کوهنورد تربت حیدریه تقدیر بعمل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا