اخبار شهرستان

بمناسبت هفته دولت انجام گرفت: رقابت کارکنان ادارات تربت حیدریه در مسابقات تیراندازی

همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه کارکنان ادارات این شهرستان در یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تیراندازی شهرستان با بیان این خبر گفت: در این دوره از مسابقات ۲۷ شرکت کننده از ادارات سطح شهرستان در دوبخش آقایان وبانوان در خط آتش قرار گرفتند.

مهدی غلامی در خصوص عناوین کسب شده در این رقابت بیان داشت: در بخش بانوان ۹ ورزشکار به رقابت پرداختند که در پایان محدثه نعیمی و طاهره ابریشمی از اداره ورزش و جوانان مقام اول و دوم را کسب کردند و مهسا عباسی از هلال حمر و ملیحه علی پوراز اداره ورزش و جوانان مشترکا سوم شدند.

غلامی افزود: در بخش مردان ۱۸ ورزشکار در خط آتش قرار گرفتند و نهایتا جابر حجتی از دانشگاه دولتی موفق به کسب مقام نخست شد، حسن اسدی از شرکت در جای دوم قرار گرفت و محمد علیزاده و امید شهیدی فر به ترتیب از شرکت نفت و نیروی انتظامی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

رئیس هیئت تیراندازی تربت حیدریه در آغاز این مسابقات که با حضور علی اکبر کی پور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان همراه بود، با اشاره به پتانسیل بالای تربت حیدریه در رشته تیراندازی و اقبال عمومی این رشته اظهار داشت: با وجود پیگیری های صوررت گرفته تا کنون موفق به احداث سالن تیراندازی در شهرستان نشدیم و نداشتن سالن همچنان بزگ ترین دغدغه این حوزه است.

غلامی با اشاره به اینکه تیراندازان از شهرستان های همجوار نیز برای حضور در مسابقات اهداف پروازی، تفنگ بادی و تپانچه به تربت حیدریه مراجعه می کنند حمایت جدی مقام عالی دولت را برای راه اندازی سالن و سایت تیراندازی در این شهرستان خواستار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا