اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

به همت خیر حوزه ورزش: ژیمناستهای تربت حیدریه صاحب خانه می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: در پی مذاکرات و توافق صورت گرفته با خیر نیکوکار حوزه ورزش «مهدی مروج تربتی»و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سند تفاهم احداث خانه ژیمناستیک در تربت حیدریه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مجید رضایی با بیان این خبرگفت: پس از برگزاری چندین نشست اختصاصی با حضور«تاج فیروز» مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و «مهدی مروج تربتی» خیّر گرانقدر حوزه ورزش سند تفاهم احداث خانه ژیمناستیک در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ متر مربع و با صرف هزینه ۱۰میلیارد تومان در تربت حیدریه به امضا رسید

رضایی گفت: زمین محل احداث این سالن واقع در ضلع شمال شرقی مجموعه ورزشی شهدای نهم دی توسط اداره ورزش و جوانان تامین و هزینه ساخت آن نیز ۱۰۰میلیارد ریال پیش بینی شده که با مساعدت این خیر گرانقدر تامین مالی و تا یکسال آینده احداث خواهد شد.

مجید رضایی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مهندس مروج به حوزه ورزش بیان داشت: خیرین ورزشی پیشران موتور توسعه در حوزه ورزش به شمار می روند و حمایت آن ها میتواند مسیر رشد ورزش در حوزه های مختلف قهرمانی و همگانی را سرعت بخشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سالن در تربت حیدریه هزاران ورزشکار و مربی فعال ژیمناستیک در بخش های مختلف همگانی، قهرمانی و آموزشی از امکانات آن بهره مند می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا