اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

تربت حیدریه آماده میزبانی جام حذفی فوتبال کشور

بدنبال صعود تاریخی تیم فوتبال سپنتا تربت حیدریه به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور و در فاصله دوازده روز مانده به مصاف این تیم با تیم دسته یکی مس کرمان ستاد برگزاری این رویداد ورزشی با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه تربت حیدریه در این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بدنبال میزبانی تیم فوتبال سپنتا در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور و دیدار با نماینده کرمان ستاد ویژه ای با حضور فرماندار،معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری، شهردار و شواری شهر تربت حیدریه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، مدیر باشگاه سپنتا و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تشکیل و در خصوص میزبانی مطلوب و شایسته شهرستان در این رویداد گفتگو و تبادل نظر شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در این نشست با بیان اینکه رسیدن نماینده این شهرستان به این سطح از فوتبال کشور موفقیتی ارزشمند تلقی می شود گفت: میزبانی این رویداد ورزشی فرصتی است که با توجه به همزمانی با دهه مبارک فجر و عید مبعث رسول اکرم(ص) موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی میشود.

علی اکبر کی پور افزود: این رویداد از منظر ورزشی به واسطه کسب بهترین نتیجه توسط نماینده شایسته فوتبال شهرستان و از بُعد اجتماعی نیز به دلیل نمایش مطلوب غنای فرهنگی و جایگاه ویژه تربت حیدریه در ابعاد مختلف در سطح کشور حائز اهمیت است لذا کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان و ظرفیت خود برای میزبانی شایسته در این رقابت پای کار خواهند بود.
کی پور با اذعان به اهمیت حفظ ارزش های اخلاقی و اجتماعی در میدان ورزش گفت: از بازیکنان، کادرفنی و طرفداران فهیم تیم شهرمان انتظار دارم فارغ از هر نتیجه ای با تکیه بر اصل جوانمردی و حفظ حرمت و اصول اخلاقی خاطره ای مثبت در حافظه ورزشی تیم میهمان و همه ورزش دوستان ثبت کنند.

مصاف تیم فوتبال سپنتا و مس کرمان در چارچوب رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه برگزارمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا