اخبار شهرستان

تربت حیدریه میزبان و قهرمان مسابقات ووشو جام فجر خراسان رضوی

چهاردهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی خراسان رضوی (سبک لوهان چوان) بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد «شهید بایزیدی» به میزبانی تربت حیدریه و با قهرمانی تیم ووشو این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تیم لوهان چوان ووشو مردان این شهرستان در چهاردهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی استان که همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت ووشو تربت حیدریه با بیان این خبر گفت: ۹ تیم  ووشو ازاستان خراسان رضوی و یک تیم از خراسان جنوبی دراین دوره از پیکارها و در بخش ساندا (مبارزه) به رقابت پرداختند که درنهایت تیم ووشو تربت حیدریه با هدایت محمد رحمتی و علی ملک پور با کسب ۱۵ نشان طلا به مقام قهرمانی رسید، نیشابور با ۱۱ طلا نایب قهرمان شد و بیرجند با ۵ طلا بر سکوی سوم ایستاد.

علیرضا عباس افزود: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را تیم ووشو شهرستان رشتخوار به خود اختصاص داد

عباسی در ادامه اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها ۹۳ ووشوکار شرکت داشتند که در ۱۶ وزن و رده های سنی چهارگانه نونهالان تا بزرگسالان در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه روی تاتامی رفتند.

در حاشیه برگزاری این مسابقات محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی  با حضور در محل برگزاری مسابقات با ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا