اخبار شهرستان

تیم جوانان تربت حیدریه فاتح مسابقات تک حرکت لیفت قهرمانی باشگاههای استان

ورزشکاران تربت حیدریه در مسابقات تک حرکت لیفت قهرمانی باشگاههای استان با کسب ۱۱ نشان رنگارنگ در رده های سنی مختلف به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان در تشریح خبر فوق اظهار داشت: نمایندگان تربت حیدریه در پایان مسابقات تک حرکت لیفت قهرمانی باشگاه های استان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به ۱۱ نشان طلا، نقره  وبرنز دست یافتند و دو جایگاه قهرمانی و سومی را نیز به خود اختصاص دادند.

عباس روحانی در ادامه افزود : در رده سنی نوجوانان حسین راعی در ۶۰ کیلوگرم قهرمان شد ، محمد رضایی در ۱۱۰ کیلوگرم و محمد رضازاده در ۵۶ کیلوگرم نایب قهرمان شدند و ابوالفضل صفایی در ۶۷ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شد تا در مجموع تیم نوجوانان تربت حیدریه در این بخش روی سکوی سومی قرار گیرد.

روحانی تصریح کرد: در بخش جوانان نیز نمایندگان این شهرستان با نشان طلای علی غلام زاده در وزن ۸۲.۵ کیلوگرم و نایب قهرمانی رضا حسین زاده، علی رنجبر، علی اکبر نعلبندزاده، و رسول یعقوبی در اوزان ۶۷.۵ ، ۹۰، ۱۱۰و ۱۲۵ کیلوگرم و همچنین برنز امیرحسین طهماسبی در ۶۷.۵ و صادق سلیمانی در ۹۵ کیلوگرم کاپ قهرمانی مسابقات را بالای سر بردند.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز محمدمهدی کریمی نشان برنز ۶۰کیلوگرم را بر گردن آویخت.

گفتنی است هدایت و سرپرستی تیم تربت حیدریه را در این دوره از مسابقات علی غلام زاده،حسین امیری، مصطفی نجفی ، امید مظلوم ، رسول نظری و محمد خوشرو بر عهده داشتند.

ص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا