اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

حضور بانوان در دیدار فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه منتفی است

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با صدور بیانیه ای از عدم امکان حضور بانوان گرامی در جریان دیدارفوتبال جام حذفی کشور بین دو تیم فوتبال سپنتا این شهرستان بامس کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، در این بیانیه آمده است؛ همانطور که هوادران فهیم، ورزش دوست و پر شور اطلاع دارند تمامی قوانین برگزاری مسابقات فوتبال از سوی فدراسیون و سازمان لیگ ابلاغ و عوامل و مسئولان برگزاری مسابقات در سراسر کشور ملزم به اجرای این قوانین هستند.

مجید رضایی افزود: با وجود تلاش ها و پیگیری های تمام عوامل دخیل در آماده سازی ورزشگاه آزادی تربت حیدریه برای حضور بانوان گرامی در دیدار حساس تیم سپنتا این شهرستان با مس کرمان متاسفانه تا کنون شرایط و زیر ساخت های لازم برای این منظور فراهم نشده و مطابق قوانین حضور بانوان در ورزشگاه منتفی است

رضایی ضمن عذرخواهی از کلیه هواداران خاطر نشان کرد: بانوان گرامی میتوانند جهت حمایت از تیم شهرستان از طریق شبکه استانی خراسان رضوی پخش زنده این بازی را دنبال کنند.

دیدار دو تیم سپنتا و مس کرمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پنجشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی تربت حیدریه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا