اخبار شهرستان

حضور موفق دوومیدانی کاران تربت حیدریه در مسابقات مناطق کشور

ورزشکاران دوومیدانی تربت حیدریه که در قالب تیم خراسان رضوی به رقابت های قهرمانی مناطق کشور اعزام شدند با کسب ۳ نشان مختلف در رده نونهالان و نوجوانان به ترتیب بر سکوی اول و سوم کشور تکیه زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان در خصوص این خبر گفت: رقابت های دوومیدانی مناطق کشور با هدف انتخاب برترین ورزشکاران هر ماده جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور با شرکت ۸۰ ورزشکار به میزبانی گرگان برگزار شد.

احمد رمضانزاده افزود: تیم دوومیدانی خراسان رضوی با هدایت هادی ماهی مربی دوومیدانی تربت حیدریه در دو رده نونهالان و نوجوانان به این مسابقات اعزام شد و سه ورزشکار این شهرستان نیز موفق به کسب دو نشان طلا و یک نقره شدند.

رمضانزاده با بیان اینکه ورزشکاران پنج منطقه کشور از استان های خراسان رضوی و شمالی، مازندران، گلستان و سمنان در این مسابقات شرکت داشتند اضافه کرد: رقابت ها در ۱۳ ماده مختلف برگزار شد که در پایان امیر رضا غفاری و سجاد عاشوری دو نماینده تربت حیدریه در ماده های پرتاب وزنه و دوی ۱۵۰۰ متر موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای رده نونهالان شدند و در دو ۱۰۰ متر سرعت نیز امیررضا رجبی دیگر نماینده این شهرستان بود که مقام دوم و نشان نقره رده نوجوانان را کسب کرد.

به گفته رئیس هیئت دوومیدانی تربت حیدریه تیم دو ومیدانی نونهالان خراسان رضوی در پایان این رقابت ها بالاتر از تیم های گلستان و مازندران بر سکوی اول ایستاد و نوجوانان خراسانی نیز بعد از مازندران و گلستان به مقام سوم رسیدند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا