اخبار شهرستان

درخششش بانوان جودوکار تربت حیدریه در پیکارهای استانی

بانوان جودوکار تربت حیدریه با درخشش در مسابقات قهرمانی جودو بانوان خراسان رضوی به سه نشان طلا و برنز دست یافتند و نماینده جوانان این شهرستان نیز جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تیم جودو بانوان این شهرستان با هدایت الهام فریادی در مسابقات قهرمانی استان با کسب یک نشان طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت جودو و کوراش تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: این مسابقات با رقابت بیش از یکصد جودوکار از سراسر استان در دو گره سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی مشهد برگزار شد که در نهایت تیم جودو تربت حیدریه در این پیکارها و در رده جوانان توسط «زهرا جعفری» به نشان طلای وزن منهای ۶۳کیلوگرم دست یافت و سهمیه حضور در مسابقات جودو قهرمانی کشور که بهمن ماه جاری در لرستان برگزار می شود را نیز کسب کرد.

یدالله اسحاق زاده افزود: در وزن منفی ۵۲کیلوگرم نیز «الهه خوش اندام» و «مریم بزرگ» دو نماینده دیگر تربت حیدریه بودند که به ترتیب در رده جوانان و نوجوانان در جای سوم ایستادند به نشان برنز رسیدند.

اسحاق زاده اشاره کرد، همچنین با دعوت هیئت جودو استان برای نخستین بار از تربت حیدریه انسیه روستایی به عنوان داور رقابت ها در این مسابقات حضور داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا