اخبار شهرستان

درخشش دوومیدانی کاران تربت حیدریه در رقابت های استانی

دوومیدانی کاران تربت حیدریه در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی شش عنوان اول تا سوم و سکوی سوم بخش پسران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از دبیر هیئت دوومیدانی شهرستان در این مسابقات بیش از ۱۵۰ ورزشکار در دوبخش دختران و پسران و ۸ ماده مختلف به میزبانی درگز به رقابت پرداختند که دوومیدانی کاران تربت حیدریه دربخش دختران با دریافت یک نشان طلا و یک برنز و دربخش پسران با کسب ۳ طلا ، یک نقره و کاپ سومی به کار خود پایان دادند.

رضا بهروجه با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد تیم های دوومیدانی تربت حیدریه در این رقابت ها در خصوص نتایج انفرادی نمایندگان ماده های مختلف این شهرستان اظهار کرد: در بخش پسران امیر رضا غفاری و سجاد عاشوری در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به مصاف رقیبان رفتند که غفاری در  ماده پرتاب وزنه هر دو رده سنی و سجاد عاشوری در دوی ۱۵۰۰ متر نونهالان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و ۳ نشان طلا کسب کردند، یونس اسدی پرتابگر نیزه رده نوجوانان هم با کسب عنوان نایب قهرمانی به نشان نقره دست یافت.

بهروجه افزود: در بخش دختران نیز فاطمه شهسواری نشان طلای دو ۱۱۰ متر مانع و فاطمه اشترایه مدال برنز ماده پرش طول را برای تربت حیدریه به ارمغان آوردند.

وی گفت: تیم دوومیدانی پسران این شهرستان با هدایت هادی ماهی در پایان این رقابت ها کاپ سوم بخش تیمی را به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا