اخبار شهرستان

درخشش ووشوکاران تربت حیدریه در رقابت های کشوری

مسابقات ووشو قهرمانی کشور یادواره ” سردار شهید احمد صمیمی” در حالی با قهرمانی خراسان رضوی در بیرجند پایان یافت که ۸ نشان طلا ، نقره وبرنز این مسابقات توسط پسران ووشوکار تربت حیدریه و عضو تیم منتخب خراسان بدست آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ووشو شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: ۲۳۰ ووشوکار از ۱۶ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند که بمدت دو روز در دوبخش ساندا و تالو به مصاف هم رفتند.
علی محمد اله یاری افزود: سهم ووشوکاران تربت حیدریه در این مسابقات ۲ نشان طلا، ۲نقره و ۴ برنز بود.
اله یاری با اشاره به درخشش نمایندگان ووشو تربت حیدریه در بخش ساندا در خصوص نتایج بدست آمده در این مسابقات خاطر نشان کرد: در گروه سنی نونهالان رضا شجاعی و در بخش بزرگسالان سعید خوشخرام عنوان نخست را بدست آورده و صاحب گردن آویز طلا شدند و علی رجبی با نایب قهرمانی در گروه سنی بزرگسالان به نشان نقره دست یافت.
وی افزود: مهدی امانی و سعید مهرخواه به ترتیب در گروه سنی نوجوانان و جوانان ، امیر رضا نجاتی و علی چاراستاد نیز در بخش بزرگسالان در جایگاه سوم ایستاده و نشان برنز را بر گردن آویختند.
اله یاری اضافه کرد در بخش تالو و اجرای فرم نانچیکو سعید خوشخرام بر سکوی دوم قرار گرفت و صاحب نشان نقره شد.
گفتنی است تیم ووشو خراسان رضوی با هدایت سیدسعید موسوی، مربی ووشو تربت حیدریه و یکی از دو مربی حاضر در این رقابت ها در مجموع با کسب ۱۶ طلا، ۹ نقره و ۱۱ برنز بالاتر از تیم های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان عنوان نخست مسابقات ووشو قهرمانی کشور را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا