اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

درخشش کاراته کاهای تربت حیدریه در جام بین المللی هشتمین خورشید

تیم های کاراته دختران و پسران تربت حیدریه در رقابت های بین المللی جام هشتمین خورشید با کسب ۱۹نشان رنگارنگ به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از رئیس هیئت کاراته شهرستان در این مسابقات که به میزبانی ایران در شهر مقدس مشهد برگزار شد بیش از یک هزار کاراته کا از کشورهای چین، پاکستان، عراق، افغانستان و ایران در دو بخش بانوان و آقایان و رشته های کاتا و کومیته و در تمامی رده های سنی روی تاتامی رفتند که در نهایت تیم کاراته ایران توانست بالاتر از کشورهای عراق و افغانستان در جایگاه نخست قرار گیرد.

سید مهدی وقفی با بیان اینکه نمایندگان تربت حیدریه در این مسابقات ۱۹نشان رنگارنگ کسب کردند اظهار داشت: بانوان کاراته کای تربت حیدریه با هدایت مریم امیدوار، زهرا سرداری و شیواصفارپور ۲ نقره و ۴برنز به ارمغان آوردند و ۲طلا، ۶نقره و ۵ برنز نیز سهم تیم کاراته مردان تربت حیدریه در این تورنمنت بین المللی شد.
وقفی نتایج کسب شده در این پیکارها را دارای امتیاز رنکینگ کشوری برشمرد و گفت: برای تربت حیدریه در بخش کومیته بانوان ۲ نقره توسط کیمیا رمضانی و ریحانه بهروز در اوزان ۶۸ و ۶۶ کیلوگرم بدست آمد و ۴نشان برنز این بخش را نیز مهدیه امیری و ستایش نوری در اوزان منفی۴۵ و ۵۰+ کیلوگرم نونهالان و الهام علیزاده و مهلا کرد در رده بزرگسالان تصاحب کردند.
وی با اشاره به اینکه هدایت تیم پسران را سید علی عربی ،سید رضا علوی و مهدی رجبیان بر عهده داشتند افزود: محمدصدرا پیراحمدی و محمدابراهیم علمدارپسران کاتارو شهرستان در این رقابت ها بودند که موفق به کسب نشان طلای رده های نوجوانان و نونهالان شدند و عطا حیدری و سیدرضا علوی نیز نشان نقره این بخش را بر گردن آویختند.
وقفی اضافه کرد: در بخش کومیته مردان نیز طاها صادقی، طاها تاتاری، غلامرضا علیجان زاده و یاسین آریایی نسب بر سوی دوم ایستاند و سجاد خزاما، حسین مرادی، معراج شیردل،محمد امین علیزاده و بنیامین یوسفی نیز با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز شدند.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کاراته جایزه بزرگ دهه فجر اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا