اخبار شهرستان

دومین حضور تیم والیبال بانوان تربت حیدریه در لیگ کشور / میزبانی هفته دوم مرحله مقدماتی به  تربت حیدریه واگذار شد

بانوان والیبالیست تیم ثمین البرز بتن، نماینده تربت حیدریه و خراسان رضوی برای دومین سال متوالی در لیگ سری A دسته یک والیبال بانوان کشور به مصاف حریفان می روند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مسابقات لیگ سری A دسته اول والیبال بانوان کشور در فصل ۱۴۰۱ با شرکت ۱۶تیم در چهار گروه و پنج مرحله برگزار می شود و تیم ثمین البرز بتن تربت حیدریه با هدایت و سرپرستی مریم واحدیان و معصومه نوجوان برای دومین سال متوالی به عنوان نماینده خراسان رضوی در این رقابت ها حاضر شده است.

هفته دوم  مرحله مقدماتی این رقابت ها به میزبانی تربت حیدریه و تیم ثمین البرز بتن از سه شنبه پنجم مهر ماه بمدت سه روز در این شهرستان برگزار می شود و نماینده تربت حیدریه در این دور با تیم هایی از استان مازندران، خراسان رضوی و قم مصاف خواهد کرد.

ثمین البرزبتن در هفته اول لیگ که به میزبانی گلستان برگزار شد با سه پیروزی مقابل نمایندگان مازندران، گستان و بوشهر و کسب ۹ امتیاز بعنوان صدر نشین گروه خود راهی هفته دوم شد.

خراسان رضوی (۳ تیم)، مازندران(۳ تیم) آذربایجان شرقی (۲تیم)، آذربایجان غربی، قم، تهران، یزد، بوشهر، هرمزگان، اصفهان و استان گلستان ۱۶ تیم حاضر در لیگ دست اول بانوان کشور در فصل ۱۴۰۱ هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا