اخبار شهرستان

دومین روز هفته تربیت بدنی: همایش پیاده روی خانوادگی در تربت حیدریه برگزار شد

هم زمان با دومین روز هفته تربیت بدنی همایش ‌پیاده روی خانوادگی با حضور معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه،رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین در این شهرستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی در این همایش ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیان کرد: از آنجا که پیشرفت و تعالی در ورزش با مشارکت همگانی و توجه اقشار مختلف میسر خواهد بود، در این ایام تلاش کردیم به جنبه همگانی ورزش اعم از برگزاری همایش و جشنواره ها بیش از سایر مواقع بپردازیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به شعار«چهل سال ورزش،چهل سال افتخار» به عنوان شعار هفته تربیت بدنی در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد:دستاوردهای چهل ساله عرصه ورزش کشورمان در حوزه های مختلف بیانگر اهمیت این عرصه در رشد ،پیشرفت وتوسعه جامعه می باشد و مردم و مسئولین باید تلاش کنند تا این مهم بیش ازپیش ارتقا یابد.
امینی در ادامه توسعه ورزش همگانی را در کشوریک ضرورت عنوان کرده و افزود: حرکت در راستای توسعه ورزش همگانی منجر به پویایی، نشاط وسلامت جامعه خواهد شد و جامعه ی سالم، پویا و با نشاط در مسیر توسعه پایدار گام برمیدارد.
وی در پایان تمامی شهروندان و دستگاههای اجرایی را به حضور در فعالیت های ورزشی ترغیب نموده و توجه و حمایت مسئولین را توسعه زیرساخت های ورزشی بویژه در حوزه بانوان و حاشیه شهر خواستار شد.
گفتنی است در پایان این همایش که در مسیری به مسافت ۵ کیلومتر انجام شد شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا و قرائت با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق نمودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا