اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

دو ورزشکار دوومیدانی تربت حیدریه در لیست تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی

دوومیدانی کاران تربت حیدریه در ماده های ۶۰متر سرعت و پرش سه گام پس از قهرمانی در مسابقات دومیدانی داخل سالن کشور در لیست تیم ملی دوومیدانی ایران جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه پس از «حسن تفتیان» ملی پوش دوهای سرعت کشورمان «مجتبی زاهدی» در ماده پرش سه گام نیز از تربت حیدریه با سکو نشینی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در مسابقات آسیایی حاضر میشوند.

در جریان مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور، «تفتیان» ملی پوش المپین تربت حیدریه در ماده ۶۰ مترزمان ۶:۶۷ را به ثبت رساند و بر سکوی نخست قرار گرفت و مجتبی زاهدی که خدمت مقدس سربازی را نیز سپری میکند در این مسابقات با ثبت رکورد ۱۵متر و ۴۵سانتی متر قهرمان ماده پرش سه گام مردان شد.

پس از برگزاری این مسابقات و تشکیل شورای فنی فدراسیون دوومیدانی لیست ۷۶ نفره تیم ملی دوومیدانی جهت شرکت در یازدهمین دوره رقابت های دومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا مشخص شدند که «تفتیان و زاهدی» هر دو ورزشکارتربت حیدریه با قرار گرفتن در این لیست آماده حضور در مسابقات آسیایی خواهند شد.

یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۸ لغایت ۳۰ بهمن ماه جاری به میزبانی ایران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزاری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا