اخبار شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه: توسعه ورزش وظیفه ای همگانی است

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه: توسعه ورزش وظیفه ای همگانی است

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه طی نشستی با اصحاب رسانه برترویج فرهنگ ورزش،کاهش آسیبها و توسعه سلامت عمومی به وسیله ورزش در جامعه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان:سید حمیدرضا امینی در این نشست ضمن بیان مطلب فوق این وظیفه را تکلیفی همگانی خواند و افزود: تلاش دراین زمینه نوعی سرمایه گذاری است که به پیشرفت در تمامی ابعاد جامعه کمک میکند .
امینی درادامه با اشاره به توفیقات حاصله در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان گفت : در ۷ ماهه نخست امسال به همت هیئت های ورزشی و مربیان شاهد افتخارآفرینی های ورزشکاران تربت حیدریه در میادین مختلف بوده ایم و در این مدت مجموعا ۴۰۷ عنوان بین المللی، کشوری و استانی برای شهرستان حاصل شده است . همچنین تعداد ۳۲۰۰ ورزشکار به جمع ورزشکاران سازمان یافته اضافه شده است که این رقم رشدی حدود ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به نگاه ویژه این اداره به ورزش روستایی و توسعه ورزش همگانی خاطرنشان کرد : از ابتدای سال جاری ۲ خانه ورزش روستایی با هدف ترویج و توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر به بهره برداری رسیده و تا پایان سال نیز ۳ خانه ورزش روستایی به این تعداد اضافه خواهد شد. وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۳۰ عنوان همایش، مسابقه، جشنواره و کارگاه در حوزه ورزش همگانی و روستایی افزود:به همت هیئت های ورزشی در کارگروه توسعه همگانی این مهم در دستور کار قرار گرفته و پرداختن به موضوع استعدادیابی، پرورش استعدادها و نیز توسعه عمومی ورزش بویژه در بخش بانوان و حاشیه شهر از مهمترین اهدافی است که در این حوزه دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا