اخبار شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه: دهه فجر فرصتی برای امیدبخشی و نشاط در جامعه است

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در نشست هم اندیشی با روسای هیئت های ورزشی بر لزوم برگزاری باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد

به گزارش رابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مجیدرضایی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های چشمگیرهیئت های ورزشی و توفیقات بدست آمده در سه سال اخیر بر لزوم مشارکت در بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای ارائه توانمندی و دستاوردهای ارزشمند حوزه ورزش است و امیدبخشی و نشاط را در جامعه زنده میکند افزود: انتظار می رود هیئت های ورزشی توان کافی برنامه ریزی لازم برای اجرای فعالیت های ورزشی در دهه فجر را داشته باشند.
رضایی با اشاره به این که با اجرای بیش از ۳۰ فعالیت ورزشی وفرهنگی به استقبال فجر چهل و پنجم خواهیم رفت خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و افتتاح چندطرح عمرانی است از جمله این فعالیت ها است.
وی اضافه کرد:مهمترین رویداد پیش رو در ورزش تربت حیدریه میزبانی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور در نوزهم بهمن ماه است که می بایست با حداکثر توان و ظرفیت برای موفقیت نماینده شهرستان در این رقابت حساس تلاش کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص لزوم مشارکت پرشور جامعه ورزش شهرستان در عرصه انتخابات گفت: همچون سنوات گذشته نمایش قدرت جامعه ورزش را در این عرصه را شاهد خواهیم بود
در این نشست هم چنین در خصوص نظارت روسای هیئت ها بر اماکن ورزشی تحت مدیریت، بیمه ورزشکاران،تقویت حوزه آموزش و تکمیل چارت سازمانی هیئت ها گفتگو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا