اخبار شهرستاندسته‌بندی نشده

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عنوان کرد: بخشداران چتر حمایتی خود را از حوزه ورزش گسترده تر کنند

بخشداران و نمایندگان اداره ورزش وجوانان در بخش های شهرستان تربت حیدریه در نشستی مشترک با رئیس اداره ورزش و جوانان به بررسی چالش ها و فرصت های حوزه ورزش روستایی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سید حمیدرضا امینی در این نشست با اشاره به نقش مهم ورزش در توسعه پایدار مناطق روستایی بیان داشت : برای توسعه ورزش روستایی نیاز داریم تا بخشداران چتر حمایتی خود از حوزه ورزش را گسترده تر کنند .
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ضمن تاکید بر افزایش تحرک و حضور فعال نوجوانان، جوانان وبانوان در فعالیت های ورزشی و کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر افزود : ایجاد پویایی در روستاها وظیفه اصلی نمایندگان تربیت بدنی بخش هاست و نیاز است تا این نمایندگان با مطالبه گری از بخشداران به این مهم جامه ی عمل بپوشانند.
وی در پایان عنوان داشت : اداره ورزش و جوانان تمام توان و حمایت خود را جهت راه اندازی و تکمیل خانه های ورزش روستایی به کار خواهدبست و انتظار داریم بخشداران نیز ورزش را در اولویت بسته حمایتی در روستا ها قرار دهند تا با همکاری نمایندگان ادارات ورزش و جوانان در بخش ها با شناسایی پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی در روستاها به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز توسعه ملی در حوزه ورزش نزدیک شویم.
تشکیل شورای ورزشی بخش ها ،بهره گیری از ظرفیت های بومی و ترویج و توسعه بازی های بومی محلی خاص هر روستا از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود .
تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی،بایگ،کدکن، رخ ، ۱۵۰روستا و بیش از ۵۰هزار جمعیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا