اخبار شهرستان

رئیس هیئت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی تربت حیدریه : مشارکت ورزشی بیش از ۷۰۰ورزشکار در بخش های تابعه شهرستان همزمان با فجر چهل و چهارم

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی تربت حیدریه گفت: با مشارکت چهار بخش تابعه این شهرستان بمناسبت چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۹ رویداد ورزش روستایی با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان علی حسین زاده با بیان این خبر گفت: جشنواره بومی محلی بانوان و آقایان در رشته های هفت سنگ، طنابزنی، لی لی، و دوز و یکدوره مسابقات فوتسال و مینی فوتبال در بخش مرکزی شهرستان برگزار شد که مشارکت بیش از۳۰۰ ورزشکار را در پی داشت.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با اشاره به اینکه در بخش رخ  و شهر نسر مسابقات چندجانبه قهرمانی جودو استان با کسب مقام اول برای  تیم تربت حیدریه به پایان رسید افزود: دو دوره مسابقات فوتسال در دو گروه نوجوانان و امید با شرکت ۱۴ تیم نیز در بخش رخ انجام گرفت که در پایان در رده نوجوانان تیم کشاورز روستای احمدآباد و در رده امید شهرداری نسر مقام نخست را کسب کردند.

او اضافه کرد: در بخش کدکن پس از رقابت ۶۰ورزشکار در قالب  6 تیم والیبال تیم شهرداری این بخش عنوان نخست را کسب کرد و در بخش بایگ نیز ۴ تیم در رقابت های فوتسال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم روستای بسک به مقام اول رسید.

علی حسین زاده در پایان ضمن قدردانی از مساعدت نمایندگان اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیئت ورزش روستایی وبازی های وبومی محلی در بخش های مرکزی، رخ، کدکن و بایگ استعدادهای بالقوه ورزشی در روستاها را بی شمار دانست و بیان کرد: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی برای عینیت بخشیدن و شکوفایی این استعداها لازم است و تداوم مشارکت و حمایت مسئولین را برای تحقق این امر خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا