اخبار شهرستان

رقابت های منطقه ای تیراندازی در تربت حیدریه برترین های خود را شناخت

مسابقات منطقه ای تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) بزرگداشت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با معرفی نفرات برتر در تربت حیدریه پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در این دوره از مسابقات ۲۷ تیرانداز از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که به میزبانی تربت حیدریه در منطقه پیشکوه این شهرستان به رقابت پرداختند.

مهدی غلامی با اشاره به اینکه تیراندازان در این دوره طی پنج دور رقابت کردند در خصوص نتایج بدست آمده گفت: در پایان مسابقات بهزاد رخش خورشید نماینده خراسان جنوبی بر سکوی نخست ایستاد، وحید مقصودی ورزشکار کاشمر به مقام دوم رسید و کریم نوریان نماینده  تربت حیدریه در جای سوم قرار گرفت.

غلامی افزود: رضا قاضی زاده، فرشید مرید احمدی و مجتبی محمدزاده نیز از شهرستان های تربت حیدریه، تربت جام و مه ولات به ترتیب رتبه چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت تیراندازی تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این مسابقات به روابط عمومی گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در رشته تراپ جایگاه خوبی دارند و حمایت هیئت استان و نگاه ویژه فدراسیون تیراندازی به شهرستان های مستعد این رشته لازم است تا ضمن تمرکز زدایی از مراکز استان شاهد توسعه همگانی وقهرمانی رشته تیراندازی در سراسر کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا