اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

سکو نشینی کاتاروهای تربت حیدریه دراولین مرحله  لیگ کشور

دو ورزشکار تربت حیدریه در مرحله نخست لیگ کاراته وان پسران کشور(سبک شیتوریو شیتوکای) با کسب دو نشان طلا و نقره در بخش کاتا کار خود را پایان دادند و مربی این شهرستان نیز در رده دوم کشور ایستاد.

به گزhرش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت کاراته شهرستان در این خصوص بیان داشت: «محمدابراهیم علمدار و عطاحیدری» کاتاروها این شهرستان در جریان مرحله اول لیگ کارته وان پسران ایران (سبک شیتوریوشیتوکای)  که بمدت سه روز در کرمانشاه برگزار شد موفق به کسب نشان طلا و نقره این پیکارها شدند.

سید مهدی وقفی افزود: بیش از دوهزار ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور در رده های سنی ۵گانه نونهالان تا بزرگسالان در این رقابت ها در دوبخش کاتا و کومیته با هم مصاف کردند که بریا تربت حیدریه در رده نونهالان عنوان محمدابراهیم علمدار و عطا حیدری  به ترتیب با قرار گرفتن بر سکوی اول و دوم نشان طلا و نقره بخش کاتا را بر گردن آویختند.

وقفی اضافه کرد: «سیدرضا علوی» مربی تیم کاتا تربت حیدریه در این رقابت ها بود که در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون در جایگاه دوم مربیان برتر این مرحله از لیگ قرار گرفت.

وقفی با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله برگزار می شود و مراحل دوم و سوم طی ماه های آبان و بهمن برگزار خواهد شد گفت: نفرات برتر این مسابقات در نهایت جواز راه یابی به اردوی تیم ملی کاتا ایران را کسب می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا