اخبار شهرستان

قهرمانان مسابقه پرس سینه چندجانبه استان در تربت حیدریه معرفی شدند

مسابقات تک حرکت پرس سینه راو چندجانبه قهرمانی خراسان رضوی (جام فجر) در تربت حیدریه با معرفی قهرمانان این رشته به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: ۷۵ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم از تربت حیدریه و شهرستان های مشهد، زاوه و کاشمر در این دوره از مسابقات  شرکت داشتند که در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

وحید قاسمی در خصوص نتایج این رقابت ها گفت: عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات را در رده سنی نوجوانان معین صابر از تیم قلعه نو زاوه بدست آورد و در رده جوانان نیز سیدعارف امینی از زئوس تربت حیدریه بزرگسالان جواد غلام زاده از تیم امیدآزاد مشهد کمربند قهرمانان را از آن خود کردند.

قاسمی افزود: در بخش تیمی گروه سنی نوجوانان، باشگاه قلعه نو زاوه با ۷۵ امتیاز قهرمان شد، باشگاه انرژی با۳۷ و باشگاه پارسیان با ۲۴ امتیاز از تربت حیدریه نیز به ترتیب جای دوم و سوم ایستادند.

او اضافه کرد: در رده جوانان تیم انرژی تربت حیدریه با ۳۵ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، قلعه نو زاوه با ۲۴ امتیاز نایب قهرمان شد و زئوس تربت حیدریه با کسب ۲۱ امتیاز مقام سوم را بدست آورد. هم چنین باشگاه پارسیان تربت حیدریه با ۵۱ امتیاز، الغدیر کاشمر با ۵۰ امتیاز و قلعه نو زاوه با ۴۶ امتیاز در رده بزرگسالان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیر هیئت بدنسازی و پروش اندام تربت حیدریه با اشاره به شرکت ۱۰ تیم از تربت حیدریه در این رقابت ها از باشگاه های پارسیان، زئوس، انرژی، ماهور، عصربدن، آرشام، کوروش، اتحاد، اوتانا و سردار قدردانی کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا