اخبار شهرستان

قهرمانان مچ اندازی در تربت حیدریه معرفی شدند

رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های تربت حیدریه جام فجر در بخش مردان با معرفی قهرمانان در دو بخش تیمی وانفرادی پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از دبیر هیئت بدنسازی و پروش اندام شهرستان این مسابقات با عنوان (گرمیداشت کنگره ملی سردار شهید برونسی و ۲۱۶۲ شهید دیار پیشتازان انقلاب اسلامی تربت حیدریه) با شرکت ۳۷ ورزشکار در قالب ۸ تیم در دوبخش راست دست و چپ دست برگزار شد.

و حید قاسمی اظهار کرد : شرکت کنندگان از باشگاه های تربت حیدریه و تعدادی شرکت کننده از شهرستان های فریمان، نیشابور و گناباد میهمان این مسابقات بودند که در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان به رقابت پرداختند

به گفته دبیر هیئت بدنسازی تربت حیدریه این مسابقات در دوبخش راست دست و چپ دست برگزار شد و کسب بیترین نشان طلا در هر سه رده سنی معیار معرفی تیم های برتر بود که در نهایت تیم انرژی تربت حیدریه با کسب ۹نشان طلا مقام نخست را کسب کرد، گناباد با ۷ طلا دوم شد و خانه ورزش نیشابور نیز با کسب ۶طلا در جای سوم ایستاد.

قاسمی در خصوص کسب عناوین اورال این دوره از رقابت ها نیز افزود: حسین جعفری از فریمان، محمد حسین نوقانیان از نیشابور و محمد مهدی مژدگان لو از نیشابور ورزشکارانی بودند که به ترتیب در رده های بزرگسالان، امید و جوانان عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا