اخبار شهرستان

قهرمانی باستانی کار تربت حیدریه در مسابقات زورخانه ای کشور

نماینده تربت حیدریه در مسابقات هنرهای فردی ورزش های زورخانه ای قهرمانی بزرگسالان کشور(جام فجر) صاحب مدال طلای رشته چرخ تیز شد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور در مسابقات هنرهای فردی ورزشهای زورخانه ای قهرمانی بزرگسالان کشور، بزرگداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی آبادان شرکت داشتند که در ۸ وزن و ماده ورزشی به هنرنمایی پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در بخش چرخ تیز، پس از رقابت ۲۳ ورزشکار در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم فریدون محمدزاده نماینده تربت حیدریه بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان طلای این رشته را بر گردن آویخت. محمدزاده همچنین در رشته چرخ چمنی که با اجرای ۲۰ ورزشکار انجام گرفت به همراه نماینده اصفهان مشترکا سوم شد.
گفتنی است دراین دوره از مسابقات ورزشکاران اوزان منهای ۷۰، ۷۰ تا ۸۵ و مثبت ۸۵ کیلوگرم در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی به رقابت پرداختند، در رشته های کباده، سنگ و میل گیری سنگین رقابت بین ورزشکاران اوزان منفی ۸۵ تا به اضافه ی ۱۰۰ کیلو گرم انجام گرفت و در نهایت در مجموع تیمی استان اصفهان قهرمان شد و تیم های استان های فارس و تهران بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا