اخبار شهرستان

قهرمانی تربت حیدریه در مسابقات کاراته منطقه سه استان

بانوان کاراته کا تربت حیدریه در مسابقات کاراته قهرمانی منطقه سه خراسان رضوی که به میزبانی این شهرستان برگزار شد بر سکوی نخست قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت کاراته شهرستان با بیان این خبر گفت: ۲۸۶ کاراته کا در قالب ۵ تیم از شهرستان های منطقه ۳ استان شامل تربت حیدریه، کاشمر، محولات، زاوه، رشتخوار در این مسابقات شرکت داشتند که در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه در دو بخش کاتا و کومیته با هم مصاف کردند.

مهدی غلامی با بیان اینکه این پیکارها در بخش کنترلی برگزار شد افزود: ورزشکاران در درچهار رده سنی و ۱۱ وزن روی تاتامی رفتند که در نهایت تیم کاراته بانوان تربت حیدریه با کسب ۳۰ نشان طلا، ۲۸ نقره و ۲۳ برنز بر سکوی نخست قرار گرفت. تیم زاوه با ۸ نشان طلا، ۱۶ نقره و ۵برنز در جایگاه دوم ایستاد و کاراته کاهای شهرستان رشتخوار با کسب ۱۲ طلا و ۵ برنز مقام سوم را کسب کرند.

غلامی بیان داشت: کارهدایت تیم های کاراته تربت حیدریه در این پیکارها را شیواصفارپور، عاطفه و فهیمه آقایی، اکرم هاشمی، ملیحه سرداری، مریم سلمانی، راحله غلامی، بهاره نگاردوست، ساناز مرادی و مبینا اکبرزاده بر عهده داشتند و ۹ داور کاراته از این شهرستان نیز در تیم ۱۹ نفره داوری به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا