اخبار شهرستان

مدال آوری ورزشکاران توانیاب تربت حیدریه در جام بلند همتان استان

ورزشکاران تربت حیدریه در مسابقات استانی بومی محلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی برجامعهCBR صاحب ۵ نشان مختلف شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان در تشریح این خبر گفت: جشنواره بومی محلی توانیابان تحت پوشش بهزیستی با عنوان جام بلند همتان با رقابت بیش از ۹۶ ورزشکار در دوبخش آقایان و بانوان و در ۵ رشته دال پلان، کلاس کلاس، یک قل دوقل، دوزپا، هفت سنگ به میزبانی مشهد برگزار شد که نمایندگان تربت حیدریه در پایان این رقابت ها دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردند.

علی حسین زاده گفت : تیم تربت حیدریه به مربیگری محدثه ابراهیمی و سرپرستی الهام احمدی در این رقابت ها ۲ نقره و یک برنز کسب کرد و پسران توانیاب تربت حیدریه نیز به سرپرستی هادی اسکندری دو نشان طلای این رقابت ها را کسب کردند.

حسین زاده افزود: در بخش مردان محمود آشفته و اسماعیل شکری به ترتیب در رشته های هفت سنگ و چوب کشی به عنوان قهرمانی رسیدند در بخش بانوان نیز در دو رشته یک قل و دوقل و دوز پا صلواتی و صفیه علی اکبر خانی با عنوان نایب قهرمانی صاحب نشان نقره شدند هم چنین ریحانه نیک پور توانست مقام سوم رشته کلاس کلاس(لی لی) را کسب کند.
حسین زاده با باین اینگه ای نمسابقات با همیاری و مشارکت اداره کل بهزیستی و هیئت ورزش های روستایی وبازیه ای بومی محلی راسان رضوی برگزار شد اضافه کرد: نفرات نخست هر رشته در این رقابت ها به مسابقات مرحله کشوری که بهمن ماه به میزبانی بابلسر برگزار می شود اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا