اخبار شهرستان

مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور / دشت چهار نشان طلا توسط نمایندگان تربت حیدریه

نمایندگان تربت حیدریه در مسابقات آزاد تک حرکت پرس سینه (با لوازم و بدون لوازم) قهرمانی کشور به چهار نشان طلا دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به نقل از دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، مسابقات آزاد تک پرس و تک لیفت قهرمانی باشگاه های کشور با لوازم و بدون لوازم با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار به میزبانی تهران در بخش احمدآباد برگزار شد و محمد و مهدی حسینعلی زاده از باشگاه اوتانا نمایندگان تربت حیدریه در این رقابت ها بودند که با کسب چهار نشان طلا در بخش تک پرس به کار خود پایان دادند.

وحید قاسمی گفت: محمد حسینعلی زاده در رده بزرگسالان و دسته وزنی ۱۰۰ کیلوگرم موفق شد در حرکت پرس سینه با لوازم با ثبت رکورد ۳۰۰ کیلوگرم و در بخش بدون لوازم با رکورد ۲۴۲/۵ کیلوگرم مقام نخست و عنوان قهرمان قهرمانان این بخش را از آن خود کند و به دو نشان طلا دست یابد.

قاسمی افزود: مهدی حسینعلی زاده در رده سنی نوجوانان دیگر نماینده تربت حیدریه در این رقابت ها بود که با ثبت رکورد ۸۰ کیلوگرم در دسته ۵۲ کیلو عنوان قهرمانی و دو نشان طلای تک حرکت پرس سینه با لوازم و بدون لوازم را به خود اختصاص داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا