اخبار شهرستان

مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان استان / کسب ۹طلا حاصل تلاش بانوان کونگ فو کار تربت حیدریه

بانوان کونگ فو کار تربت حیدریه با کسب ۹ نشان طلا و دو برنز در مسابقات کونگ فو توآ قهرمانی بانوان خراسان رضوی ۹ سهمیه برای حضور در مسابقات کشوری را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه در این پیکارها به میزبانی مشهد مقدس بیش از ۲۰۰ کونگ کار در بخش نیمه آزاد مایانا (مبارزه) و در چهار رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در ۱۱ وزن به مصاف هم رفتند که کسب ۹نشان طلابا سهمیه حضور در مسابقات کشوری و ۲ برنز حاصل تلاش تیم کونگ فو بانوان تربت حیدریه در این پیکارها بود.

بانوان کونگ فو کار تربت حیدریه با هدایت راحله اصفهانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان توسط عسل شیبانی، مائده سلطانی زاده، الناز عاطفی نیا، نرگس خدابخشی، پریسا خسروی فرد، زینب عابدی، هستی خدابخشی، سیده فرشته وزیری و آرزو علی اکبری به ترتیب در اوزان منفی ۲۸، ۳۴-، ۳۷-، ۵۵-، ۴۷-، ۵۱-، ۷۰-، ۴۲- و منفی۵۹ کیلوگرم ۹عنوان قهرمانی و نشان طلا را به ارمغان آوردند و نرگس و نازنین زهرا غلامی نمایندگان رده نوجوانان و جوانان در اوزان منفی ۷۰ و ۵۰- کیلوگرم نیز برنزی های تیم کونگ این شهرستان در رقابت های استانی بودند.

منتخبین این دوره از پیکارها جواز حضور در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور را کسب کردند که تیم کونگ فو بانوان تربت حیدریه با ۹ طلای بدست آمده ۹ سهمیه کشوری را به خود اختصاص داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا