اخبار شهرستان

معرفی برترین های مسابقات چندجانبه ددلیفت استان در تربت حیدریه

مسابقات تک حرکت لیفت چندجانبه قهرمانی باشگاه های استان (جام ایثار) با معرفی تیم های برتر در تربت حیدریه به کارخود پایان داد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان با بیان این خبر گفت: ۸۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم از تربت حیدریه و شهرستان های تایباد، فردوس و مشهد در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

وحید قاسمی در خصوص نتایج بدست آمده در این رقابت ها گفت: در رده سنی نوجوانان تیم کاپ با کسب ۴۵ امتیاز درجای نخست قرار گرفت و تیم های زئوس و انرژی به ترتیب با ۴۱ و ۲۸ امتیاز عناوین دوم و وسم را کسب کردند.

او افزود: در رده جوانان جایگاه اول با ۵۵ امتیاز توسط تیم انرژی بدست آمد، تیم زئوس با ۵۱ امتیاز در جای دوم ایستاد و ونوس با ۳۷ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم زئوس با ۶۲ امتیاز قهرمان رده بزرگسالان شد، تیم بنیامین شهرستان تایباد با ۳۶ امتیاز و بیشترین تعداد مقام اول  نایب قهرمان این رده شد و تیم کاپ تربت حیدریه نیز با ۳۶ امتیاز به مقام سوم رسید.

قاسمی اضافه کرد: امیرحسین خوجوی  و مجید دل بیشه از تیم های آرشام و عصر بدن تربت حیدریه و عبدالصمد مصطفایی از بنیامین تایباد به ترتیب در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا