اخبار شهرستان

موفقیت بانوان پاورکار تربت حیدریه در رقابت های استانی

بانوان پاورکار تربت حیدریه در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی خراسان رضوی با کسب ۸نشان مختلف و دریافت کاپ دوم  رده بزرگسالان کار خود را پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه  بیش از ۱۵۰بانوی  پاورکار از سراسر استان در این مسابقات در چهار رده  سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم پاورلیفتینگ تربت حیدریه  3 طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و کاپ دوم تیمی در رده بزرگسالان را به خود اختصاص داد.

در گروه سنی بزرگسالان و پیشکسوتان راضیه ژیان عمرانی قهرمان دسته ۴۳ کیلوگرم شد و نشان طلا را برگردن آویخت، فرشته رمضانی و زری غلامپور در اوزان ۶۸ و ۸۴ کیلوگرم دوم شدند و به نشان نقره رسیدند و زهرا نیکونصب نیز مقام سوم و نشان برنز وزن ۸۴ کیلوگرم را کسب کرد

همچنین در بخش نوجوانان و جوانان مقام نخست و نشان طلای وزن ۵۸ کیلوگرم به مطهره یوسف زاده رسید، فائزه حسینی و حدیث موسوی نیز در اوزان مثبت ۸۴ و ۶۲ کیلوگرم  به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

الهه عقیل نیا نیز نماینده این شهرستان در مسابقات پاورلیفتینگ استان خراسان شمالی  بود که توانست نشا طلای دسته ۸۴کیلوگرم بزرگرسالان و عنوان قهرمان قهرمانان بخش اسکوات را کسب کند.

تیم پاورلیفتینگ بانوان تربت حیدریه با هدایت و سرپرستی فرشته رمضانی و زهرا حسن زاده در پایان این رقابت ها در بخش بزرگسالان با  کسب مجموع چهار مقام اول تا سوم بر سکوی دوم استان ایستاد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا