اخبار شهرستان

موفقیت هوگوپوشان تربت حیدریه در رقابت ها ی قهرمانی استان

تیم های تکواندو نوجوانان و جوانان تربت حیدریه در دوبخش بانوان و آقایان با کسب پنج نشان نقره و برنز به کار در رقابت های تکواندو قهرمانی خراسان رضوی پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت تکواندو شهرستان در این خصوص اظهار کرد: یک نشان نقره و یک برنز سهم دختران تکواندو کار تربت حیدریه در مسابقات تکواندو قهرمانی خراسان رضوی بود و پسران هوگوپوش شهرستان نیز با یک نقره و دو برنز به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

محمدمهدی علیان افزود: این مسابقات در بخش کیوروگی(مبارزه) با رقابت بیش از ۴۰۰ ورزشکار از سراسر استان طی دو روز در دوبخش بانوان و آقایان به میزبانی مشهد برگزار شد که  در بخش بانوان پس از رقابت ۲۰۰ ورزشکار  از سراسر استان نادیا آرام فرد نماینده تربت حیدریه در وزن ۸  نوجوانان با کسب عنوان نایب قهرمانی به نشان نقره رسید و سیده مهدیس حسینی نماینده جوانان در وزن یک، سوم شد و نشان برنز را کسب کرد.

علیان اضافه کرد: این پیکارها در بخش پسران با رقابت بیش از ۳۰۰ ورزشکار پیگیری شد و هوگوپوشان این شهرستان در رده نوجوانان به مصاف حریفان رفتند و در نهایت مجید صادقی با کسب نشان نقره و علیرضا مصباح و امیرحبیب زاده با تصاحب نشان برنز به کار خود پایان دادند.

وی افزود: علی ذاکری دربخش پسران و الهام شیبانی در بخش دختران کار هدایت تیم تکواندو شهرستان در این رقابت ها را برعهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا