اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

موفقیت کاراته کاهای تربت حیدریه در رقابت های بین المللی

رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه گفت: ورزشکاران این شهرستان در رقابت های بین المللی کاپ نوید کاراته صاحب ۱۵ نشان رنگارنگ شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سیدمهدی وقفی در این باره گفت: بانوان کاراته کای تربت حیدریه ۲نشان طلا، ۱ نقره و ۶ برنز و تیم پسران ۳ نقره و ۳ برنز را در این پیکارها در دوبخش کاتا و کومیته به خود اختصاص دادند.

وقفی با بیان اینکه تیم کاراته ایران عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد گفت: بیش از ۲هزار ورزشکار از پنج کشور خارجی و سراسر ایران در این رقابت ها شرکت داشتند که بمدت سه روز درتمامی گروه های سنی و در دوبخش کاتا و کومیته به میزبانی تهران روی تاتامی رفتند.

رئس هیئت کارته شهرستان در خصوص نتایج انفرادی ورزشکاران تربت حیدریه گفت: در بخش بانوان که با هدایت اکرم سادات هاشمی و زهرا سرداری در این مسابقات حاضر شدند در بخش کومیته یسنا ملوکی بر سکوی اول قرار گرفت و نشان طلا را کسب کرد، فرینوش یاوری نایب قهرمان شدو مهدیه هاشمی، سیده فاطمه حسینی، مهدیه پورمحمد، هلیا ترکمان زاده، هما رشتخواری و اسماء قائمی در جای سوم ایستادند و به نشان برنز رسیدند و عنوان قهرمانی بخش کاتا نیز توسط اکرم هاشمی در رده بزرگسالان بدست آمد.

او اضافه کرد: در بخش پسران به مربیگری مهدی رجبیان در بخش کومیته امیرارسلان ذاکری نیا، یاسین آریایی نسب و علی رجبیان با کسب نشان نقره و امیرحسین تاجی و ابوالفضل قرائی با کسب نشان برنز به کار خود پایان داند؛ مقام سوم و نشان برنز بخش کاتا نیز به مهدی رجبیان رسید.

در بخش تیمی این مسابقات  کشورعراق و افغانستان بعد از ایران به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا