اخبار شهرستان

نشست مشترک رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با مسئولان باشگاه های بانوان

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مسئولان و مربیان باشگاه های ورزشی بانوان تربت حیدریه در نشست مشترک با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به بیان دغدغه ها و بررسی چالش های ورزش بانوان در تربت حیدریه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، مجید رضایی در این نشست با اشاره به اینکه تقویت جایگاه ورزش بانوان جزو اولویت های اداره ورزش و جوانان است گفت: باشگاه های ورزشی که در حوزه بانوان فعالیت دارند بایستی نسبت به ترویج فرهنگ ورزش در بین زنان جامعه اهتمام داشته باشند چرا که ساختن یک جامعه سالم و ورزشکار بدون در نظر گرفتن نقش بانوان امکان پذیر نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با تاکید بر استانداردسازی و ایمن سازی فضای باشگاه های ورزشی اظهار داشت: باشگاه های ورزشی موظف به ارائه خدمات باکیفیت و استاندارد هستند و اخلاق مداری و حرفه ای گری باید سرلوحه کار مسئولان و مربیان باشگاه های ورزشی قرار گیرد. همچنین درنظر داریم به جهت ایجاد انگیزه و کمک به بهبود کیفیت خدمات باشگاه های ورزشی، باشگاه های برتر ورزشی شهرستان را به صورت فصلی انتخاب و معرفی نماییم.
لازم به ذکر است ۴۰ باشگاه ورزشی در تربت حیدریه به بانوان خدمات ورزشی ارائه میکنند که ۲۰ باشگاه به صورت اختصاصی و تمام وقت در حوزه بانوان فعالیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا