اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

نوجوانان فوتسالیست تربت حیدریه بر سکوی سوم کشور ایستادند

لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشوردر فصل ۱۴۰۲ پس از یک ماه تلاش تیم های حاضر با کسب مقام سوم برای استعدادهای درخشان تربت حیدریه(مرسیفول) به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد چهار تیم آنا صنعت پاسارگاد قم،شهرداری ساوه، فولاد هرمزگان واستعدادهای درخشان (مرسیفول) تربت حیدریه رو در روی هم قرار گفتند که نماینده تربت حیدریه در بازی اول با قبول شکست مقابل قم به دیداررده بندی رفت و موفق شد با پیروزی برابر ساوه بعد از تیم های قم و هرمزگان کاپ سومی این فصل از لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور را از آن خود کند.

همچنین «حمید رستگار» بازیکن اینده دار استعدادهای درخشان تربت حیدریه نیز با ۱۷ گل زده به عنوان آقای گل این مسابقات شناخته شد.

لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در فصل جاری با شرکت ۱۲ تیم در دو گروه طی سه مرحله  انجام شد  که استعدادهای درخشان تربت حیدریه نماینده خراسان رضوی در گروه یک با کسب ۱۲ امتیاز از مرحله نخست به دور دوم صعود کرد،  در این مرحله به عنوان میزبان رقابت ها با سه پیروزی و ثبت ۹ امتیاز راهی دور پایانی شد و در نهایت با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد

هدایت و سرپرستی تیم استعدادهای درخشان در این فصل  را «مهدی نجفی، بهزاد روشندل و مهدی میری» بر عهده داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا