اخبار شهرستان

همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی ژیمناستیک در تربت حیدریه برگزار شد.

آئین بزرگداشت ۳۰ آذرماه روز ملی ژیمناستیک، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان و ژیمناستیک کاران تربت حیدریه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ، سیدحمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در این همایش با اشاره به اهمیت توجه به رشته های مادر بویژه ژیمناستیک بیان داشت : در کشورهای توسعه یافته توجه به ورزش های پایه بسیار ریزبینانه است و اگر بخواهیم در مسیر پیشرفت ورزش حرکت کنیم باید جدی تر به رشته هایی مانند ژیمناستیک نگاه کنیم .
احمد زنگنه رئیس هیات ژیمناستیک تربت حیدریه نیز جایگاه ژیمناستیک شهرستان در استان را مطلوب دانست و افزود : توسعه ورزش ژیمناستیک در شهرستان مستلزم ایجاد زیرساخت هایی از جمله سالن اختصاصی است که در این راه نیاز به همراهی مسئولین و خیرین داریم و باور داریم توسعه زیرساخت ها میتواند منجر به موفقیت این رشته  در میادین بزرگ باشد .
همچنین فرماندار تربت حیدریه در این همایش ورزش را محور توسعه جامعه سالم بیان کرده و افزود:توسعه ی ورزش در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و عمومی است که منجربه توسعه جامعه ای سالم خواهد شد و قسمت عمده ای از معضلات و آسیب های اجتماعی را می توان با گسترش ورزش و اهمیت دادن خانواده ها به آن رفع نمود.
علی رستمی در ادامه اظهار داشت : توسعه ژیمناستیک در شهرستان نیاز به حمایت و همچنین فعالیت گسترده تر اداره ورزش و جوانان و هیات ژیمناستیک در شناسایی توانمندی های بالقوه این رشته دارد که این مهم باید با برنامه ریزی و تلاش مستمر به یک ظرفیت در مسیر توسعه روزافزون و تقویت برنامه های آموزشی و تربیتی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا