اخبار شهرستان

پایان جشنواره بومی محلی فجر انقلاب در تربت حیدریه

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی تربت حیدریه از پایان جشنواره بومی محلی دهه مبارک فجر، در بخش های تابعه این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه علی حسین زاده در این خصوص اظهار کرد: با شرکت بیش از ۳۰۰ ورزشکار در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۷ رویداد فرهنگی، ورزشی بومی محلی “یادوارد یکهزار و ۱۰۳ شهید منطقه تربت حیدریه و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی” در دو قسمت رشته های کلاسیک و بومی و در ۴ بخش تابعه این شهرستان برگزار شد. 

حسین زاده به برگزاری این رویدادهای ورزشی درروستاهای سیوکی، قندشتن و سربالا و ۴ بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتسال و والیبال مردان در بخش بایگ و کدکن با قهرمانی تیم های روستایی بسک و حصاریزدان پایان یافت و همچنین رشته های دارت، هفت سنگ، تیروکمان سنتی، طناب کشی، تیراندازی، استادسواری و تنیس روی میز هم در بخش مردان برگزار شد. 

وی گفت: بانوان نیز در ۴ بخش تابعه شهرستان در رشته های هفت سنگ، دال پلان، طنابزنی، دارت، یک قل دوقل، لی لی و فوتبال دستی شرکت داشتند، و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای سیوکی و گلباران مزار شهدای گمنام بوستان باغملی در تربت حیدریه نیز از دیگر فعالیت های این هیئت بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا