اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

پایان دوربرگشت لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور در تربت حیدریه/میزبان به همراه قم به دور نهایی رسیدند

مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور پس از پنج روز رقابت در تربت حیدریه با صعود تیم استعداهای درخشان(مرسیفول) این شهرستان و تیم قم به مرحله نهایی پایان گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه  تیم های آنا صنعت پاسارگارد قم، وحدت یاران طلایی اصفهان، آتیه سازان شازند، سن ایچ ساوه (استان مرکزی)، پاسارگارد صنعت باطری گرمسار و استعدادهای درخشان تربت حیدریه ،  شش تیم حاضر در گروه یک این مسابقات بودند که در جریان مسابقات دور برگشت طی پنج روز در سالن مالک اشتر تربت حیدریه به رقابت پرداختند و در نهایت تیم استعدادهای درخشان (مرسیفول) نماینده تربت حیدریه و خراسان رضوی و تیم قم به ترتیب با ۲۴ و ۲۱ امتیاز به دور نهایی صعود کردند.

از گروه دو این مسابقات که به میزبانی لرستان برگزار شد نیز تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری ساوه راهی دور پایانی شدند؛و دو تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان هم در نهایت به لیگ دسته یک سقوط کردند.

مسابقات مرحله نهایی چهارم مهرماه با شرکت تیم های استعدادهای درخشان تربت حیدریه، آنا صنعت معصومی قم، فولاد هرمزگان و شهرداری ساوه به میزبانی یکی از این چهار تیم برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا