اخبار شهرستان

پایان رقابت بانوان جودوکار تربت حیدریه در استان با کسب ۷ نشان رنگارنگ

تیم جودو بانوان تربت حیدریه با کسب ۷ نشان مختلف در مسابقات قهرمانی و انتخابی خراسان رضوی به کار خود پایان داد و نونهال جودوکار این شهرستان نیز جواز حضور در رقابت های کشوری را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه بانوان جودوکار این شهرستان با هدایت الهام فریادی در مسابقات قهرمانی و انتخابی جودو استان در مشهد ۳ نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز کسب کردند و در رده نونهالان جودوکار این شهرستان به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

۱۳۰ جودوکار از سراسر استان در این پیکارها حضور داشتند که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در ۱۰ وزن به مصاف هم رفتند.

مبینا محمودزاده در رده جوانان و الهه خوش اندام و سارا دلیری در رده بزرگسالان نمایندگان طلایی تیم جودو تربت حیدریه در اوزان ۵۲- و -۷۰ کیلوگرم   این پیکارها بودند.

نشان نقره و مقام دوم این رقابت ها توسط پرستش پوراکبران در وزن به اضافه ۷۰کیلوگرم رده نونهالان، زهرا جعفری در وزن ۶۳- کیلوگرم جوانان و ریحانه حسینی منفی۷۸کیلوگرم بزرگسالان برای تیم تربت حیدریه بدست آمد و الهه نوری در رده جوانان نیز مقام سوم و نشان برنز وزن منفی ۶۳کیلوگرم را کسب کرد.

در پایان نیز با نظر کمیته فنی مسابقات پرستش پوراکبران نماینده تربت حیدریه در رده نونهالان با اضویت در تیم جودو بانوان خلاسان رضوی جواز شرکت در مسابقات جودو بانوان کشور که مهرماه جاری در اصفهان برگزار می شود را بدست آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا