اخبار شهرستان

پایان رقابت های تیراندازی محلات تربت حیدریه

المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه برترین تیراندازان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رئیس هیئت تیراندازی تربت حیدریه و مسئول کمیته برگزاری رقابت های تیراندازی ستاد المپیاد محلات شهرستان با بیان خبر فوق اظهار داشت: بیش از ۷۰ تیرانداز مرد و زن در این دوره از رقابت ها شرکت داشتند که در بخش تفنگ بادی به رقابت پرداختند.

مهدی غلامی با اشاره به این مطلب که رقابت های ورزشی محلات فرصت مناسبی جهت استعدادیابی رشته های مختلف به ویژه در سنین پایه می باشد تصریح کرد: در بخش بانوان پس از رقابت ۴۰ تیرانداز ساینا صیدمحمدخانی از کوی مهر و آیلین اسدیان و سعید تقوی از محله مدرس عناوین اول تا سوم گروه سنی نونهالان را بدست آوردند و در بخش نوجوانان نیز متینا اسکندی و فاطمه امین مقدم از کوی شهرک ولی عصر(ع) در جایگاه اول ودوم و کیمیا نجفی از مظفریه در جای سوم ایستادند. همچنین فاطمه محمدپور از شهرک ولی عصر(ع) و الهام احمدیان و انسیه عشقی نیز از کوی کشاورز رتبه های اول تا سوم بخش بزرگسالان را بدست آورند

غلامی اضافه کرد در بخش مردان نیز ۳۸ ورزشکار در سه گروه سنی به رقابت پرداختند که در پایان امیر حسین الماسیان، امین امینی خواه و فرزین درستی به ترتیب از محلات بارزار،شهرک ولی عصر و باهنر عناوین اول تا سوم گروه سنی نونهالان را بدست آوردند. در گروه سنی نوجوانان پوریا آذرکمال از شهرک ولی عصر عنوان نخست را بدست آورد، یاسین اسدیان از کوی مدرس دوم و سجاد پیرانی از محله سیلو نیز سوم شدند.

 وی افزود: در بخش بزرگسالان نیز حسین بنی اسدی و احسان صیدمحمدخانی از دو محله داروپخش و مهرآوران در جای اول و دوم ایستاند و مرتضی خیاط زاده از قره نی  جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا