اخبار شهرستاندسته‌بندی نشده

پایان ماراتون دونده های استقامت خراسان رضوی در تربت حیدریه/ پیشتازی میزبان با تصاحب دو سکوی تیمی

مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی خراسان رضوی گرامیداشت یاد جانباز سرافراز( شهید محمد بایزیدی) در بخش مردان با معرفی نفرات و تیم های برتر در تربت حیدریه به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان در این خصوص اظهار کرد: ۱۵ دونده ی استقامت در قالب ۶تیم از شهرستان های مشهد، بردسکن، نیشابور، قوچان و تربت حیدریه در این دوره از رقابت ها شرکت داشتند که در مسیر ۱۰کیلومتری ورزشگاه آزادی و جاده عباس آباد این شهرستان به رقابت پرداختند.
احمد رمضان زاده افزود: در پایان این مسابقات در بخش انفرادی ایمان اسماعیلی دونده بردسکنی موفق شد در مدت زمان ۳۴دقیقه و ۴۵ ثانیه قبل از سایر رقبا از خط پایان عبود کند و به عنوان قهرمانی دست یابد، رسول بلوچ قرایی از تربت حیدریه با ثبت زمان ۳۵ دقیقه و ۱۷ثانیه نایب قهرمان شد و مهدی صادقی نماینده مشهد نیز با رکورد ۳۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه در جای سوم قرار گرفت
رمضانزاده اضافه کرد:همچنین در بخش تیمی، تیم الف تربت حیدریه با کسب ۲۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، مشهد با ۱۸ امتیاز دوم شد و تیم ب تربت حیدریه نیز با ۱۷ امتیاز رتبه سوم را بدست آورد.
در آیین اختتامیه این مسابقات با حضور دبیر و اعضای هیئت دوومیدانی خراسان رضوی و جمعی از اعضای شورای شهرتربت حیدریه از خانواده پیشکسوت فقید(شهید بایزیدی) قدردانی و از نفرات و تیم های برتر مسابقات تجلیل شد.
گفتنی است دونده های منتخب این دوره از مسابقات پس از تایید کمیته فنی هیئت دوومیدانی خراسان رضوی با عضویت در تیم استان به رقابت های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا