اخبار شهرستان

پایان ماراتون فوتسالی نونهالان کشور در تربت حیدریه / قزوین جام قهرمانی را به خانه برد

 مسابقات لیگ فوتسال دسته اول نونهالان پسر کشور (گرامیداشت هفته دولت) پس از یک هفته رقابت در تربت حیدریه با قهرمانی تیم مقاومت قزوین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ماراتون فوتسالی پسران نونهال کشور (گرامیداشت هفته دولت) به میزبانی تربت حیدریه و باشگاه گوشت روز پس از یکهفته رقابت عصر امروز(۲۱ شهریور) با قهرمانی تیم مقاومت قزوین، نایب قهرمانی ماهان قم و مقام سوم آریا صنعت معصومی قم به پایان رسید و تیم های  فرزانگان قرچک، شهرداری ساوه، ماهان تندیس مشهد و فولاد آذربایجان تبریز(انصراف از مسابقات) هم بعنوان ۴تیم سقوط کرده به لیگ مناطق کشور شناخته شدند.

تربت حیدریه و باشگاه گوشت روز این شهرستان که برای سومین سال متوالی میزبانی مسابقات فوتسال دسته اول نونهالان کشور را عهده دار بود و مقام قهرمانی و سومی دو فصل قبل را در کارنامه دارد در این دوره از صعود به نیمه نهایی بازماند و تنها به حفظ سهمیه خود در لیگ دسته یک رضایت داد.

در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از استان های خراسان رضوی (۲تیم)، تهران، البرز، مرکزی(۲ تیم)، سیستان وبلوچستان، قم (۲ تیم)، قزوین و هرمزگان بمدت یک هفته در دو گروه شش و پنج تیمی به رقابت پرداختند.

 در آئین اختتامیه این مسابقات با حضور جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال ایران، کی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، جمعی از مسئولین و اعضای شورای شهر از تیم های برتر تجلیل شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا