اخبار شهرستاندسته‌بندی نشده

پایان مسابقات لیگ یک فوتسال نونهالان کشور در تربت حیدریه/ میزبان بر سکوی سوم ایستاد، جام قهرمانی به لرستان رسید

 رقابت ۱۲ تیم فوتسال در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول نونهالان کشور پس از یک هفته تلاش تیمها با قهرمانی تیم شاهین ازنای لرستان و مقام دوم وسوم دو نماینده خراسان رضوی در تربت حیدریه به پایان رسید. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، مسابقات لیگ فوتسال دسته اول نونهالان کشور بمناسبت دهه فجر “یادوراه شهدای مدافع سلامت و ۱۱۰۳ شهید منطقه تربت حیدریه” بمدت یک هفته با شرکت ۱۲ تیم از ۱۰ استان کشور به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد که در پایان پس از سه مرحله رقابت، تیم شاهین ازنا لرستان با غلبه بر نیکتا چوب سبزوار در مرحله نهایی به مقام قهرمانی دست یافت. تیم نیکتا چوب سبزوار نایب قهرمان شد و گوشت روز تربت حیدریه که تا پایان مرحله گروهی بدون باخت و با ۱۵ امتیاز در صدر جدول گروه دو قرار داشت در نیمه نهایی به سبزوار باخت و رقیب آریا صنعت معصومی قم در دیدار رده بندی شد و در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل این تیم بر سکوی سوم مسابقات قرار گرفت و قم هم چهارم شد. 

خاتم هیرمند، تالار سامان ارزوئیه ، فولاد هرمزگان و ایرانیان خمین نیز ۴ تیمی بودند که با کمترین امتیاز به لیگ مناطق کشور سقوط کردند. 

گفتنی است، در پایان مسابقات مهدی بصیرت بازیکن گوشت روز تربت حیدریه با ۹ گل زده از مجموع ۲۰۹ گل بعنوان آقای گل این دوره از رقابت ها شناخته شد

 خراسان رضوی ( سبزوار و تربت حیدریه) هرمزگان (۲تیم)، قزوین (البرز)، لرستان (ازنا)، سیستان وبلوچستان (هیرمند)، کرمان (اُرزوئیه)، آذربایجان شرقی (تبریز)، قم، چهارمحال و بختیاری (لردگان) و استان مرکزی (خمین) ۱۲ تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور در تربت حیدریه بودند که از هیجدهم بهمن ماه بمدت یکهفته در سالن های امام رضا(ع)و امام علی(ع) دانشگاههای پیام نور و آزاد تربت حیدریه به رقابت پرداختند. 

در آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال تربت حیدریه وجمعی از مسئولین برگزاری از تیم های برتر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا