اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

پیکارهای شوتوکان کاراته قهرمانی مردان کشور در تربت حیدریه آغاز شد.

۲۸۸ کاراته کا در قالب ۲۱ تیم از ۱۲ استان کشور (سبک شوتوکان) از صبح امروز(بیست و یکم مرداد) برای رقابت در سومین دوره مسابقات شوتوکان قهرمانی کشور در تربت حیدریه روی تاتامی رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی مردان کشور «یادواره شهدای ورزشکارکاراته تربت حیدریه» در سبک (شوتوکان فوناکوشی) با شرکت ۲۸۸ کاراته کا از ۱۲ استان کشور برای نخستین بار به میزبانی تربت حیدریه و در سالن ورزشی شهدای نهم دی این شهرستان برگزار می شود.

این مسابقات طی یک روز در گروه های سنی پنج گانه نونهالان تا پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می شود که در بخش کومیته ۲۶۳ کاراته کا و در بخش کاتا ۲۳ کاتارو روی تاتامی می روند.

۲۲ داور از سراسر کشور در سومین دوره مسابقات شوتوکان کاراته قهرمانی کشور قضاوت دارند و غلامرضا زمانیان، علی محمدی و رضا علوی از تربت حیدریه نیز تیم داوری این دوره از رقابت ها را همراهی میکنند.

 استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، مازندران، چهار محال و بختیاری، هرمزگان، تهران، سمنان و گیلان  استان شرکت کننده در این پیکارها هستند و خراسان رضوی با ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات حاضر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا