اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

چهارده نشان رنگارنگ سهم پسران کاراته کای تربت حیدریه در مسابقات بین المللی

رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه از کسب ۱۴ گردن آویز طلا، نقره وبرنز توسط مردان کاراته کای این شهرستان در دومین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه سیدمهدی وقفی با بیان این خبر گفت: این پیکارها با رقابت بیش از ۴۰۰ ورزشکار در سبک (کیوکوشین پروفی) به میزبانی ایران در استان تهران برگزار شد و پسران کاراته کا این شهرستان در قالب تیم کاراته خراسان رضوی با هدایت و سرپرستی(مهدی مزدوران و عباس کریمی) به این مسابقات اعزام شدند.

وقفی با بیان اینکه ۳۰ تیم داخلی و خارجی در دوبخش کاتا و کومیته در این مسابقات بمدت دو روز در سه رده سنی روی تاتامی رفتند افزود: در نهایت ۵ نشان طلا، ۴ نقره و ۵ برنز سهم نمایندگان تربت حیدریه در این پیکارها شد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان در خصوص مقام های بدست آمده در این مسابقات بیان داشت: در بخش کومیته سعید گنجی، مهدی مزدوران، مهدی رضازاده و محمدرضا محمدزاده در رده بزرگسالان و جوانان با قرارگرفتن بر سکوی نخست  نشان طلا را برگردن آویختند. علی اصغر راشدنیا و سهیل گنجی در رده نوجوانان مقام دوم را کسب کردند و نقره ای شدند و مسعود یعقوب زاده در رده نونهالان، حسن یعقوب زاده و سیدپارسا پاغنده نیز در رده نوجوانان با کسب مقام سوم به نشان برنز رسیدند.

وی افزود: کاتاروهای شهرستان نیز در این رقابت ها صاحب ۵ مدال شدند که نشان طلا و عنوان نخست توسط سهیل گنجی در رده جوانان بدست آمد، مقام دوم ونشان نقره را سید پارسا پاغنده و سعید گنجی به ترتیب در رده جوانان و بزرگسالان تصاحب کردند و سکوی سوم و نشان برنز این بخش نیز در دو رده نوجوانان و بزرگسالان سهم حسن یعقوب زاده و مهدی مزدوران شد.

روسیه، عراق، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه  چین کشورهای خارجی حاضر در این پیکارها بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا