اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور/ درخشش وزنه بردار وپرتابگر وزنه تربت حیدریه ‌با کسب سه مدال ارزشمند

چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور برای ورزشکاران تربت حیدریه و تیم خراسان رضوی در رشته های دوومیدانی و وزنه برداری سه نشان ارزشمند طلا، نقره و برنز به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در جریان مسابقات دوومیدانی که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، پس از رقابت ۳۵۰ ورزشکار در مواد مختلف « امیر رضا غفاری» نماینده این شهرستان در دو ماده پرتاب وزنه و دیسک به ترتیب نشان طلا و برنز را برای خراسان به ارمغان آورد

در ماده پرتاب وزنه ۲۲ و در پرتاب دیسک ۲۰ ورزشکار رقابت داشتند که « غفاری» با رکورد ١۴/۶۰متر در پرتاب وزنه  قهرمان شد و در پرتاب دیسک نیز با ثبت حدنصاب ۴٧ متر در جای سوم ایستاد و نشان برنز را برگردن آویخت.

در رشته وزنه برداری این رویداد کشوری نیز ۱۴۵ وزنه بردار منتخب از ۲۶ استان کشور در ۱۰ وزن به میزبانی مرودشت در استان اصفهان روی تخته رفتند که سهم تربت حیدریه کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره توسط « امیر رجبیان» نماینده شایسته این شهرستان در دسته وزنی ۴٩ کیلوگرم بود.

گفتنی است تیمهای دوومیدانی و وزنه برداری خراسان رضوی با هدایت «هادی ماهی و سید قاسم قائمی طلب» از تربت حیدریه در این مسابقات به ترتیب در رده دوم و ششم کشور قرار گرفتند.

المپیاد استعدادهای برتر ورزش که چهارمین دوره آن در سراسر کشور در حال برگزاری است رویدادی است که باهدف شناسایی و پرورش ورزشکاران مستعد و در نهایت پشتوانه سازی برای تیمهای ملی کشورمان در رشته های مختلف اجرا می شود و کسب دو نشان ارزشمند در دوومیدانی و وزنه برداری توسط نمایندگان تربت حیدریه در این عرصه نوید آینده ای درخشان برای ورزش این شهرستان در این دو رشته المپیکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا