اخبار ایران و جهاناخبار شهرستان

کسب سه طلای ارزشمند برای نونهالان تربت حیدریه در مسابقات دوومیدانی کشور

نونهالان دختر و پسر تربت حیدریه در مسابقات دوومیدانی منطقه پنج کشور با کسب عنوان قهرمانی سه نشان ارزشمند طلا را برای تیم خراسان رضوی به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان در تشریح این خبر گفت: ورزشکاران این شهرستان در رقابت های دوومیدانی نونهالان منطقه پنج کشور که با شرکت بیش از هشتاد ورزشکار در دو بخش دختران و پسران به میزبانی شهر گرگان برگزار شد در سه ماده موفق به کسب سه نشان طلا شدند.

احمد رمضان زاده افزود: ورزشکاران حاضر در این مسابقات از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان در ماده های مختلف به رقابت پرداختند که در نهایت تیم خراسان رضوی با مدال آوری نمایندگان این شهرستان در بخش دختران ن بالاتر از تیم های گلستان و مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد و در بخش پسران نیز بعد از گلستان نایب قهرمان شد.

رمضان زاده اضافه کرد: «فاطمه اشترایه» در ماده پرش طول دختران و «سجاد عاشوری و امیرضا غفاری » به ترتیب در ماده دوی ۱۵۰۰ متر و پرتاب وزنه سه نماینده این شهرستان بودند که با کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها نشان ارزشمند طلا را برای خراسان رضوی به ارمغان آوردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا